2009
3
dec
Zoom-Zoom magazine in de prijzen
 03-12-2009 |  Algemeen nieuws | bo-webexperts | x |

Zoom-Zoom, het internationale klantenmagazine van Mazda, heeft bij de uitreiking van de ‘APA International Customer Publishing Awards’ de prijs van ‘Best Automotive Title’ in de wacht gesleept. Het magazine was samen met twaalf andere titels van evenzoveel andere automerken genomineerd.

De Association of Publishing Agencies (APA) behartigt de belangen van ruim 70 leden op het gebied van klantencommunicatie, in print en on-line. Een jury bestaande uit 100 leden beoordeelde 420 inzendingen verdeeld over 25 categorieën. De jury omschreef Zoom-Zoom magazine als "een opwindend en gepassioneerd blad dat snelheid uitstraalt, met inhoudelijke sterke artikelen en dat uitstekend bij het dynamische merk Mazda past”.

Zoom-Zoom magazine verschijnt in negen talen in 37 landen (in 18 verschillende versies) en heeft een lezerspubliek van circa 1,8 miljoen. De Nederlandstalige editie kent een oplage van 45.000 stuks en wordt inhoudelijk voor een deel in Nederland gemaakt. Uitgever van het Zoom-Zoom magazine is het in Londen gevestigde Redwood.




Reageer op dit nieuwsbericht:

Button